Vanliga Frågor

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna.

Frakt & Leverans

Alltid fri frakt med spårning.

Våra produkter skickas direkt från leverantören till dig. Tack vare denna unika affärsmodell kan vi spara mycket på lager- och transportkostnader, vilket gör att vi kan erbjuda lägre priser än konkurrenterna och stå för fraktkostnaderna.

Den genomsnittliga leveranstiden är 7–15 dagar.

Du får en spårningskod när din beställning har skickats. Du kan också enkelt och snabbt kontrollera status på sidan: "spåra din beställning".

Retur & Avbeställning

Ja, du har 14 dagars returrätt. Kontakta oss via e-post för returinformation.

Beställningar behandlas omedelbart. Kontakta oss så snart som möjligt via e-post om du vill avbryta eller ändra din beställning.

Kontakta oss via e-post med en beskrivning och bild av defekten. Vi hjälper dig vidare.

Betalningar

Vi accepterar Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Apple Pay, Google Pay och Klarna.

Kundservice

Du kan kontakta oss via e-post på info@nordic-haven.se eller via kontaktformuläret på webbplatsen.

Ange gärna ditt ordernummer så att vi kan hjälpa dig så effektivt som möjligt.

Allmän Information

Nej, vi är en onlinebutik och skickar direkt från våra leverantörer.

Ja, registrera dig för vårt nyhetsbrev och få direkt 10% rabatt på din första beställning.

Håll också utkik på vår webbplats för aktuella erbjudanden och kampanjer.

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss då på info@nordic-haven.se.